Wanneer u een afspraak wilt afzeggen of verplaatsen, dient u dit minimaal 24 uur van te voren te doen. Anders zijn wij genoodzaakt om de gereserveerde tijd van uw afspraak in rekening te brengen.
No-show regeling: Is de afspraak niet tijdig afgezegd (ongeacht de reden), of verschijnt u zonder bericht niet op de afspraak, dan brengen wij de behandeling in rekening. U krijgt dan van ons een nota (€ 55,00 'wegblijf-tarief') thuis gestuurd.
U kunt uw afspraak afzeggen via: 010-4414004 of laat een bericht achter op de voicemail. U kunt ook even een e-mail sturen naar: administratie@praktijk-pop.nl
Om verandering en verlichting in gedragspatronen van kinderen en ouders te krijgen zijn veiligheid, voorspelbaarheid en vertrouwelijkheid een voorwaarde. Wij doen ons best een goede samenwerking met u te verwezenlijken. Wanneer u ontevreden bent over de behandeling dan willen wij u vragen dit zo snel mogelijk met ons te bespreken. Als het niet lukt de problemen te verhelpen bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen.
De praktijk is aangesloten bij het Klachtenportaal ZORG (https://www.klachtenportaalzorg.nl)
Je kunt een klacht indienen via Klachtenportaal Zorg. Op deze website vind je ook nadere informatie over
de klachtenprocedure.
Wachttijden per maart 2024
Wij hanteren momenteel een wachttijd van ongeveer 8 tot 12 weken voor het intake gesprek. Het behandeltraject of onderzoek vindt aansluitend plaats.